Jobba övertid = mer pengar



På sju timmars arbete fick jag 5 minuters rast för det var så mycket att göra alltså :O Men nu är jag äntligen hemma! Skulle ju engentligen ha slutat kl 22, men det blev 00.30 istället. Dom behövde verkligen mig där och jag behöver ju pengarna.. Så det blev ju en bra deal. Nu är jag ledig torsdag fredag (som sagt, i ett annat inlägg) och det ska bli så najs!  På lördag blir det utgång med några från jobbet. Det bli riktgit trevligt! ;D Men mindre trevligt är att jag börjar kl 9 på söndag morgon, men det fixar jag.


Gonatt gött fölk!



/ Viktoria

Kommentarer
Postat av: Anonym

va får man i timmen på mcdonalts? funderar på att söka nå extra jobb så kan vara bra att veta vad kan ska förvänta sig för lön?

2008-07-04 @ 16:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0