Hem ljuva hem



Karlshamn var kanon! Vi hade det jätte bra och jätte tur med vädret när vi dansade. Väldigt tur att man åkte hem idag, ingen skulle pallat att dansa en enda gång till nu. Alla har ont över allt! Dräkterna är inte skön om man säger så. Jag har skavsår lite varstanns. ONT.. Men det är ju värt det för det är ju så kul att dansa. Love it! Och mycket roligare blev det när jag fick höra av dom som spelar i baterian att jag gjorde grymt solo och min tränare sa även det. Jag blev skit glad och ännu mer pepp då :) Det behövdes. Jag har skrattat sjukt mycket under denna resa, det behövdes också :)
Orkar inte skriva om allt som hänt och så men jag kan iallafall säga att vi har haft det jätte bra och roligt med våra skavsår och blåsor men det var skönt att komma hem igen :)





På bilden har vi Elina, Pilar (tränare) och Mimmi i Karlshamns lokaltidning ;)
Och vår bateria såklart!



/ Viktoria











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0