Födelsedag


Har inte skrivit på ett tag nu men jag har helt enkelt inte haft tid. Jag har jobbat och till och med hunnit fyllt år :) 
Min födelsedag var ju igår och jag tycker den blev lyckad! Jobbade först 11.45-16, åkte hem och gjorde klart mitt hår. Sen åkte jag hem till Sara och var där och förfesta lite och sminkade mig där. Det var jag, Sara, Isabell, Mimmi och Bella som var där. Vid kl elva tog vi en taxi ner på stan till Tant Grön och satt där ett litet tag. Dit kom även Elina och Stina efter en stund. Sen gick vi alla tillsammans till Hangloose, och jag hade iallafall en jätte trevlig kväll :D Så nu är man 19 år, står inte på så är man ju 30 liksom :O :S 
Jag har fått jätte fina presenter av alla :) Fick en volymtång av tjejerna.. Skit bra, jag har velat haft en jätte länge men har inte orkat lagt pengar på en sån så det var skit bra att jag fick en av dom! Hihi :) 
Av Remi fick jag ett jätte fiiiint halsband och örhängen :D Jag typ dog när jag fick det, älskar det!

Nu sitter jag här hemma hos Remi helt själv. Han jobbar stängning som vanligt men han borde komma hem om ett litet tag :) Imorgon jobbar vi stängning tillsammans.

/ Viktoria ♥






Kommentarer
Postat av: Frida

det känns som att jag måste få höra lite mer om vissa saker du stummpan ! hänger ju inte alls med :P

2008-07-28 @ 20:54:54
URL: http://carlssonfrida.blogg.se/
Postat av: viktoria

Kanske det ;P

2008-07-30 @ 00:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0