Det blir kul!


Nu ska jag ta ett bad, fixa håret, sminka mig och klä på mig. Det tar ju sin lilla tid. Sen ska jag ta bussen till stan där det blir förfest hos Remi med gänget, sen drar vi vidare ut. Tänkte bara sitta ute på någon mysig uteservering men vädret svek oss precis :/ Om det fortsätter vara så här dåligt blir det väl Hangloose antar jag. Jag som inte var skit sugen på krogen, men men allt för att få vara med Mcd gänget ;) Fast jag måste ta det lugnt eftersom jag jobbar imorgon, men man kan ju ha KUL för det!

Jobbet idag gick bra. Dock hade jag sjukt ont i magen och var helt borta i huvudet men det gick ändå. Jag och Emelie hade skit roligt innan jag började jobba. Jag stog och kollade på henne i typ en halvtimme och bara skrattade med henne, HAHA! Så jävla skönt. Sen vart det mer allvarligt när jag stämplade in, lite skärpt måste man ju vara ;) Så bytte vi namnskyltar också.. Hon var Viktoria och jag var Emelie :D

Have a good night allesammans! Vi taggar kvällen ;D


/ Viktoria

Kommentarer
Postat av: Derre!

Donken, tjalalalala!

2008-07-14 @ 21:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0