Dålig uppdatering


Jag har inte tid att skriva i bloggen längre känns det som. Men jag ska bättra mig, lovar det :P Mendet känns som jag jobbar mycket och när jag inte jobbar så sover jag och äter mest, haha! Fast imorgon är det sista dagen inför 4 dagars ledighet :D Jag är ledig tors-sön.. Remi är också det så vi får se vad vi hittar på :)
Idag vaknade vi sent (som vanligt) sen åt vi på Mingel&Bar, sen åkte vi till jobbet och jobba. Jag slutade 21 men Remi jobbar stängning så jag ska hämta honom när dom är klar :)
Förrsten måste jag sluta äta ute nu! Bara sallad får det bli isåfall för nu har jag lyckats ätit ute varje dag i två veckor snart.. Får dåligt samvete av det och det känns som jag gått upp 5 kg :/




Ibland älskar jag impuls-idéer, eller ofta faktiskit ;) Det är dom som blir bäst!




/ Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0