Ny opererad..

 Jag säger bara: BLÄÄÄÄSH!

Det efter oprationen som det hemska börjar. Man kan inte äta normalt, inte prata normalt, blöder hur mycket som helst, sväljer blod och det är det äckligaste som finns! känner den där smaken hela tiden, man mår illa! usch usch! men är ändå väääldigt tacksam att det inte är något värre man har opererats för, så ska kanske egentligen inte klaga. vissa har det värre!

Idag fixade vi studentkryssnings biljetter :) gjorde det på polhem.. borgis är ju så seeg så man vet ju inte om man skulle fått nåra om man väntade, så vi köpte för att vara säkra :) så nu var det gjort iaf.

Efter oprationen så har jag inte gjort så mycket. typ gått och sköljt munnen hela tiden för att få bort äckel smaken av bold. haft pappaer i munnen. fått damp för att det är så äckligt typ :P
så var jag upp på köpis med mamma och köpte ett linne jag hittade igår. hade tänkt och köpt det förut med då sa plånboken ifrån.. men nu var det på rean och var 300 kr billigare så då var det bara att köpa ;D



image62 Det kostade bara 99 kr nu!

Tur att jag inte köpte det när jag tänkte köpa det först då det kosta 399 för så skulle jag blivit skit sur nu om jag såg att det var på rean :P


Nu sitter jag här och äter glass :) det kan jag iaf äta för det får ALLTID ner! den som kom på glass borde få nobelpriset! I love it! aja, men tagga studentkryssningen :D 3 månader kvar men, va tusan!


/ Viktoria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0