Lite shopping!


Idag gick jag upp kl halv 9. skulle vara hos tandläkaren 10.00. allt gick som det skulle, fick tandställning i underkäken :S :P sen var det bara åka hem och duscha och göra sig klar för sen skulle jag till stan med erica och angelica. mitt upp i allt när jag höll på göra mig klar så lossnade såklart en platta från tanden. så det var bara ringa och berätta hur det var, och som tur var fick jag tid idag kl 15.00. så erica och angelica fick följa med mig dit när vi ändå var på stan. det tog typ bara en kvart så var allt på plats igen :P sen gick vi och åt inne på nian. pasta, gott gott!

jag hittade ett par skor på rean.. 200 kr bara! och så hittade jag en skjorta på Gina (inte rea) :D

min skjorta!
http://www.ginatricot.com/se/#/product/2033

mina skor!
image55 



imorgon ska jag på bio med erica och angelica. har träning egentligen men jag kommer nog ändå inte kunna gå för jag kommer ha så jäkla ont i käften så jag inte kommer kunna koncentrera mig och då går det inte bra att dansa! det är precis som att ha när man precis har fått tandställning. det spänner i hela huvudet :/
men vi vet inte vilken film vi vill se, fast jag röstar för Förtrollad eller Bee movie ;)


/ Viktoria ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0