KUL! :D


Igår, fan va trevligt vi hade :) Jag, erica, angelica, amanda och markus var hemma hos mig på lite förfest och käka tacos, sjöng singstar, spelade spel och hade skit trevligt! :D Så krogen var inte heller så dum ;D skit kul! fast jag borde väl skämmas egentligen, som jag gör också med ah :P skit KUL iallafall! så nu är det bara tagga torsdag som gäller ;) angelcia och erica! ;)

Sov hos angelcia inatt och på torsdag blir det väl hos erica.. jag tycker det är kul att sova borta. hade ju hemlängtan jämt när jag var liten så de är nu det har börjat blivit kul för mig och sova över hos kompisar :D haha!
Vi vaknade typ vid 11, gick upp och åt frulle sen åkte jag hem och angelica åkte och kolla på nån match :P
jobbade idag från 15.30-20.30 :) money money!
nu ska jag ta en dusch, sen blir det sova :) skola och tandläkaren imon :P

adam ringde nyss :) han har det bra där borta i alperna :)



image71

Lika glad som alltid ja!



den här bilden togs när vi lekte en lek :P
image72

Ni kanske fattar vad som hände :D hahahaha

Guldlåt Twista - Give it up :D


Godnatt!

/ Viktoria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0