STUDENTMÖSSA



Visst är den tjusig!
Viktoria Hp3a ;)

image80
Längar tills den kommer till användning ;D yeeahs



Vaknade imorse och höll på dö för jag var så trött! helgen har satt sina spår.. utgång i lördgas och jobb igår :P
Skolan var lika seg den också. vi gör ju ingenting! fast imon är det prov i judendom och redovisning i organisation -och ledarskap. får se hur det kommer gå :/ ska plugga efter att jag skrivet detta inlägg.
Men iallafall.. det va jätte kul i lördags :) missade bussen hem, men mamma var så snäll att hon hämtade mig :)
nu blir det ingen utgång förrän torsdag på lovet.. slick, lätt bäst! har lite brist på pengar just nu. men om en vecka kommer ju löööönen och därmed har jag råd att gå ut på torsdagen :D resten av lönen går till sparkontot, till Paris ;)  Vi åker om precis en månad nu! hihi. längta längta längtarrrr!



" I party like a rockstar!

I-I shake Buildings! In the club with Tommy Lee and Paris Hilton! "




/ Viktoria



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0