Sista morgonen



Nu känns det bättre!


Helgen har vart jätte bra :) kul kul med utgång både torsdag och lördag :D men torsdag blir det inte nu på ett tag, var hemst på praktiken i fredags.. fick gå hem 2 timmar tidigare :P men på lovet blir det torsdag! :)
i lördags natt kom adam ju hem från alperna ^^
haha, i söndags var jag och adam på väg till mcdonald's i stan.. och vad tror ni händer!? jo, jag får bensintorsk! fy vad pinsamt! fick lite panik men det löste sig och det gick bra, haha! kom ändå rätt fort därifrån. hans föräldrar kom så åkte vi och tanka i en dunk så fick adam pappa fylla på och köra därifrån.. sen åkte jag och adam och tankade riktigt sen fick vi äntligen vår efterlängtade mat ;D gotti gotti! behöver sån mat nu jag men tanke på hur måga kilo jag gått ner på en vecka :/ jätte knasit! har ingen matlust typ, men den börjar sakta men säkert komma tillbaka :)
jag älskar ju mat! :D


image74
älskis


Idag var jag hos tandläkaren och fixade lite tog bort stygnen från operationen :) fick tid igen dagen före jag och ida ska till paris ;) så då kommer man sitta på planet och ha ont i käften :P haha. shit vad jag längtar tills vi ska åka :D fatta kul vi kommer ha. och jag ska gå på disnyland ;)
just nu sitter jag bara här och väntar på att klockan ska bli 10 över sex så jag får gå till bussen och åka in på träning :) dansa dansa!
sen ska jag hem och kolla på gynning :D



Sista morgonen med Niklas Strömstedt

"förälskade satt vi på balkongen och berusade
vi delade en flaska till och älskade varandra till sömns"

så fiin!


/ Viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0