nära ögat


Shit, snacka om stress moment! sista dagen idag att betala och boka studentkryssningen :P vi hade ju tänk bokat idag men vi visste ju inte att det var sista dagen att betala :O så var vi bara 3 personer i en 4 pers hytt och man va antagligen tvungen att vara 4 för att kunna åka överhuvudtaget. men det löstes av toni, han ska åka med oss. en hjälte i det här fallet! haha. så jag fick lägga ut 600 kr per person så länge :P hoppas jag får tillbaka dom snart ;)
jag och ida var på banken så jag fick betala in det där. sen gick vi på stan och kollade lite så käkade vi pizza :) mätt som tusan nu! men shit vad jaghar ringt och fixat med det där asså! viktoria fixar, höhö :D det var ganska nära att vi själv fixade så vi inte skulle fått åka på kryssningen :P men som sagt, det löste sig :D

Kom på att jag orkar inte gå ut imon :/ får bli torsdag nästa vecka istället.. på lovet :) då har man ju fått lön. just nu är 60 kr det ändå jag äger, så det är lite svårt att gå ut då :P

nu kom adam :)


/ Viktoria ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0