bebis shopping


Kom hem för ett litet tag sen. Har vart och fika med pappa, hannah och erik :) det blev ett wienerbröd och en latte för mig. sen handlade vi lite bebiskläder på Exit. tre st bebisbody, skit söta.. jag fick välja en :D jag valde en som inte var så tjejig. den var grön och blå, hängde egentligen på killsidan men skit samma. jag tycker de är töntigt när man bara har rosa och rött på tjejer. lite överdrivet med sånt nuförtiden :P tyvärr. hannah tycker lika dant. varför ska tjejer ha rosa och killar blått liksom?! - ingen som vet, ingen som vet.
sen gick vi till IKEA och köpte lite saker där :) typ gosdjur, överkast åså :) gullit! det börjar närma sig nu :)

ikväll ska jag och erica gå ut :) blir solo. suger där engentligen, men dom 3 sista gångerna vi vart där har det faktiskt vart trevligt :) så är det ju gratis, det gör ju att man går dit också ;)
ska träffa erica på stan efter hon slutat jobbet sen ska vi vara hos henne och förluva lite.

Filmen igår var grym! jag måste se den igen :D
- tack baby ;)


Lazee - Rock away



/ Viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0