Lön om 7 minuter



Usch, idag har jag tagit blodprov. Det var inte som jag kommer ihåg det. Gjorde det för jätte längesen men då tyckte jag att det inte gjorde ont.. Men nu, AJ! Sånna där "småsaker", om man ska kalla det för det, är jag jätte känslig för men sen lite större saker är jag inte lika kinki mot. Som tex är jag opererade mig i hela munnen, det kunde jag ta. Inte för att det var det skönaste jag gjort men ändå :P 

Nu sitter jag här, ganska ny kommen hem från jobbet. Fick jobba över en timme för vi har sålt så himla mycket idag. Och ännu värre kommer det väl bli imorgon, när köpcentret har öppet vanlig tid dagen före julafton. Folk blir ju som desperata. Många känner nog av julstressen. Själv har jag inte inhandlat en julklapp. Vi får lön imorgon, helt världelöst. Finns inte så mycket annat att göra än att handla i sista minuten då. Tur att jag slutar tidigt :) Har 5 timmar på mig att hitta något och det lär väl gå. 
Har ni handlat alla julklappar?





Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan!



Vilken snygg blogg du har! Jag älskar din header!

Ha det bra!



Kram!

2008-12-25 @ 20:13:59
URL: http://lifebyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0