Äntligen en tv

Igår var jag och Remi lediga tillsammans. Vi lånade mammas bil och åkte och shoppade lite. Vi köpte tv, xbox, julgranspynt, ljus och bilder vi ska rama in och sätta upp. Remi var så rolig. Han blev så glad när han fick köpa sitt xbox som han tjatat  om. Lika när han satt här hemma på golvet och öppnade kartongen och plocka ur alla delar, det var som att se ett barn fick sin dröm julklapp på julafton ;) Det är skönt att ha en riktigt tv. Det känns bra!

Idag jobbar jag 17-20.45, kort och skönt pass. Men före jobbet måste jag ner på stan och boka tid hos frisören. Mina toppar måste klippas! Och försöka hitta billiga ljusstakar, jag gjorde inte det sist. Det fanns en kvar på Clas Ohlson och jag skulle ju ha två. Får se om dom kanske har fått in fler nu.


Nu går det såklart inte att lägga upp biler på det vi köpte. Men jag försöker senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0