Miss Norge



Idag efter jobbet träffade jag min bästa Ida. Hon är hemma på besök från Norge. Hon kom hem hit en snabbis och kollade in lägenheten. Sen gick vi ner på stan och tog en fika. Tiden gick för fort men hon var tvungen att åka hem för att göra sig klar eftersom hon skulle ut. Men vi kommer hinna ses minst en gång till innan hon lämnar Sverige igen iallafall :) 
Är det inte sjukt. Fast man inte har träffat varann på länge så finns det så mycket att prata om! Sjukt. Mycket fakta och skvaller gav vi varandra. Men jag fick nog mest av henne. Fast det är jag som bor kvar här i Gävle så är det hon som vet mest om folk ändå :P haha. Men det är ju för att jag hänger inte i dom kretserna när jag inte umgås med henne. Alltid lika kul att få veta massa saker om folk som man inte alls hänger med på själv. Både roliga saker, förvånade saker och ganska knäppa saker :D

Förresten, dom har sagt upp sin lägenhet i Norge. Hoppas dom flyttar hem igen! :D Hoppas hoppas hoppas! Det skulle bli mycket roligare då.




Jag saknar Paris! Vi hade det så grymt :D


Remi kommer väl hem om ungefär en halv timme. Då blir det mys :)




Kommentarer
Postat av: Ida

kunde du inte ha valt en finare bild viktoria! :P

2008-12-29 @ 21:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0