Julafton & juldagen



Julafton blev lyckad. Och det är visst folk som äter på McDonald's på jul också :P Konstigt.

Ja, dagen började med 3 timmars jobb. Sen åkte jag hem till mamma. Kom på att jag glömde min kamera så den hämtade jag samma sväng som jag hämtade Remi från jobbet. Hem till mamma igen och duschade och gjorde sig lite fräsch. Sen åt vi massa god julmat, kollade på Karl Bertil Jonsson, öppnade julklappar och sist fikade julfika. Jag och Remi fick jätte bra julklappar av mamma och av varandra :) Kommer bilder på det sen. Jag fick iallafall ett jätte fint armband och presentkort på MQ av Remi. Armbandet passar perfekt till halsbandet och örhängena jag fick av honom i somras när jag fyllde år. Perfekt ju!
Vid typ kl 21 gick jag och Remi och la oss en stund och sov innan vi åkte iväg till kyrkan på mässa. Mässan höll på till strax före kl 01 så det blev ganska sent.

Nu sitter vi i soffan och har precis vart och köpt mat, snacks och hyrt film :) Inget party för oss idag, varken lust, ork eller pengar. Vi är hemma och myser istället vilket jag gillar mer än att vara ute och ränna.


Bild-uppladdnings-grejen krånglar så jag kunde bara lägga upp dessa två bilder, men det får väl duga då.



Älskling


Älskling och jag, han är ju sååå snygg



Kommentarer
Postat av: Bajsdagboken

HEJ!



HUR MÅR DU NU NÄR JULEN ÄR ÖVER?



JAG HAR LITE ONT I MAGEN AV ALL JULMAT HEHE



GOD FORTSÄTTNING :)

2008-12-26 @ 16:02:44
URL: http://vardagsbajs.blogg.se/
Postat av: ERIK

haha ja du, kollar åå digitalkameran :P



hallå, den där bajsbloggen som kommenterat före är sjuk ;O har du kollat den? fett ÄCKLIGT! :O

2008-12-26 @ 19:25:35
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Philip

Eriks syrra. Fin blogg du med. :)

2009-01-18 @ 18:04:30
URL: http://philipalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0