Trött trött och åter trött.



Hade körlektion imorse, kl 08.35. Var ganska så trött så det gick inte sådär jätte bra. Gick bättre igår. Men men.. alla har kanske sina dåliga kör dagar :P

Efter skolan åkte jag hem, satt mig vid datorn en snabbis, men kunde inte sitta längre för ögonenlocken bara hängde.. Jag var så trött. Så jag gick och la mig och sov i 2 timmar. Det var skönt! :) När jag vaknade gick jag ut och gick en promenad, det var också skönt :) Men nu är jag sådär trött igen, säkert bara för att det redan har blivit mörkt nu och klockan är bara 19.06 :/
Nu sitter jag här och väntar på att Bonde söker fru ska börja :P Sen är det Grey's. Förra veckan var det ett såntdär förbjudet slut som det alltid är i den serien :P Det får bara inte sluta så spännande. Visst, jag skulle kunna laddat ner det.. Men då är det liksom inte lika kul på något sätt :P

Jag har lagt in lite bilder på Facebook idag. Ärligt talat förstår jag ingenting av den sidan. Måste den vara på engelska?! :| Jag är sämst på det! Men man kanske börjar förstå så småning om. Jag lärde ju mig iaf och lägga in bilder idag :) hehe.

Nu ska jag kila ner och sätta mig i soffan och läsa lite ut min bok. Jag har läst halva boken och jag vet inte ens vad den heter :P haha. Den är bra ändå tycker jag.

P.S. Jag köpte inget gymkort igår :S Mamma hade inte pengar löst, så det får bli en annan gång :P Jag som verkligen skulle göra det nu. Fast vi gymade ju iaf :)


Jag saknar min lilla Leo :)

 Min bäbis!


Bye bye!

Kommentarer
Postat av: andrea

nee min bäbis!

2008-02-16 @ 19:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0