Tandläkarn och körlektion.



Gick upp kl 6 idag :/ Skulle vara hos tandläkarn kl halv åtta. Jag tog tio i sju, trött som bara den! :P Det är en timme tidigare buss än vad jag brukar ta till skolan så man är lite ovan. Gjorde det jag skulle göra hos tandläkaren sen åkte jag hem och var hemma ca 40 minuter. Sen tog jag bussen till stan igen till körskolan. Hade körlektion 10.20, kom till skolan halv 12. Då hade det redan gått en halv timme på lunchen så alla hade redan ätit så min lunch fick bli en drickyoughurt :P
Jag hann bara ha tre lektioner av fem idag, men det gör inget ;P Jag hann vara med på religon, svenska och individuellt val, det vill säga bild & form. På svenskan läste vi våra deckare som vi ska göra en redovisning på sen. Asså jag kunde inte läsa, min ögon bara föll ihop, så jag gav upp. Jag somnade på bänken till slut :P
Sista lektionen var jag as hungrig eftersom jag inte hade ätit nån riktig lunch och som tur var mamma precis klar med maten när jag kom hem :) Då blev magen gald!

Har träning idag, dans :) Var inte med förra veckan för då var jag ju på After Dark, men nu så :D Nu ska de tränas. Idag blir vi nog kvar ganska länge eftersom vi måste lära Mimmi klart dansen för hon måste kunna den nästa vecka när Pilar kommer hem. Men det fixar vi Mimmi ;) Är nästan klar ju. Måsta bara finslipa lite ;P
Åker buss in till träningen. Det var ett jädrans buss åkande idag förresten :P haha.


Imon har vi sovmorgon i en halvtimme. Det hjälper faktiskt mycket. Så slutar vi tidigt också, typ ett eller nåt :) Sköönt!
På onsdag ska jag och Adam gymma ;) hihi.







image11

Mina samba sötisar i Karlshamn :) Jag är fotograf för jag hade glömt mina nätstrumpbyxor.. illa illa :P
Men vi hade sjukt kul ändå ;D Dit ska vi nästa sommar! Eller hur tjejer? :D


Aloha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0