Sjukt rolig helg ;)


Ojoj, vad ska jag börja? :D
I fredags efter praktiken var jag med älskling :) Gjorde mig klar och så, sen var de dags för Elina och Stinas 20års fest :) Åkte dig vid sju. Vi satt och prata, lekte lekar och drack lite :P Lekarna var jätte roliga :D det gjorde ni bra tjejer, hitta på sånna roliga lekar :) Sen åkte jag, Isabell, Liza och Natta in till stan lite tidigare än alla andra. Vet inte varför, men det blev så iaf :P Så vi gick in på Slick eftersom vi trodde att dom flesta skulle dit och vi visste inte riktigt för Elina och Stina visste inte själva riktigt heller :P Så vi gick in där iaf. Men sen kom ingen dit typ. Det var bara jag isabell och så såg jag nån av födelsedags tjejernas kompisar, men dom kände ju inte vi. Så då var det bara jag och Isabell. Och sen kom Mimmi, hon kom inte in först men sen så ;) Liza och Natta bara försvann till Goya :P Men jag tror dom kom tillbaka sen igen, men jag är inte säker :/ :P
Det var synd att inte alla var på samma ställe. Men vi hade ju redan gått in på Slick när dom andra gick till Goya, å jag ville inte betala inträde på Goya också, nä aldrig! Hade, eller aa, har skit lite pengar kvar att leva på den här månaden så jag kunde inte! Gissa hur mycket?! 80 kr :S det är skit! Men men, jag och Isibellis dansade hela tiden ändå fast vi var själv :) Synd att det inte var mer folk man kände igen bara.


Så lööördag då :D Det va klockrent! KLASSFEST !! HP3A, har klassfest, det är ett under! Och jääklit rologt var det :D :D Vi var hemma hos Mimi i Furuvik :) Jätte fint bodde hon! Perfekt klassfest hus ;) haha. Dom flesta kom faktiskt :) Och dom som inte kom vet jag ångrar sig.. för det skulle jag ha gjort! ;D Men det blir fler gånger, det har vi alla lovat och de kommer vi nog hålla för alla hade skit trevligt :) Vi tog jätte mycket bilder.. mohahaha :D (dom kommer senare!)
Man kan inte tro att det är klassen som man sitter där och festar med. Det är inte alls samma personer som i skolan! haha. Alla är så jävla skön! Och jag kommer nog faktiskt sakna dom flesta efter studenten om jag ska vara ärlig :) hehe. Asså, vi hade sååå roligt!
Efter vi vart hos Mimi drog vi till Solo. Desireé hade skrivit upp hela våran klass där.. Det va så snällt gumman :) Alla följde inte med ut, men många iaf. Det var roligare hemma hos Mimi än vad det var ute. För då höll ju hela klassen ihop liksom. Men det var kul ute också :) ALLTING var såå bra! :)

Söndag vart en slappdag med adam <3 :) som dom flesta söndagar brukar vara :)
Nu ska jag byta om och åka till träning, daaansa :D Och nu är Pilar tillbaka! Det är mycket bra att hon är tillbaka :)


Körlektion imon 08.35, sen plugget :P


Chao! :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0