Myskväll


Lördag igen nu då..
Jag och adam gick aldrig på bio igår :S :P Vi ska gå på lovet istället. Fast då ska vi gå på 1408 inte Heirspray :P Vi ska ladda hem Heirspray och kolla på den hemma :) 1408 är en skräckis och dom är roligare att se på bio, det blir liksom mer stämning då. Plus att det är mycket läskigare då, vilket inte är så bra för mig för sen kan jag tänka på den där filmen när jag är ensam hemma eller nåt och så inbillar jag mig saker :P haha. Men sånna filmer är ändå bättre på bio så vi ska se den på lovet :)

Ikväll kommer tjejerna hit på lite myskväll :) Godis och annat gott! Adam kankse också ska vara med om han inte ska göra nåt annat. Han är van med oss nu ;)
Innan dess ska skölja ur min hårinpackning som jag har i just nu, så ska jag läsa lite sen ut och gå :) Skulle ha gått ut och gått minst två gånger sen sist, men jag har aldrig haft lust, men nu jäklar :P Nu SKA jag!

Jag tog hål i öronen igår. Det gick bra, och det gjorde inge ont. Så nu har jag tre st på högerörat :)

image28 Så där ser det ut :P Jag vet att jag har konstiga öron. haha



Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Frida

jaa vi ses snaaart babe ;)

2007-10-20 @ 18:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0