Morgontrött måndag!


Har inte skrivit sen i onsdags :O Mycket grejer har hänt ska ni veta! hehe, närå, inte hänt nåt sådär speciellt alls :P

Hade som vanligt praktik torsdag - fredag. Fick skit mycket varor i fredags!! Så hade mycket mycket att göra. Fick inte ens hela min lucnh för det var tvungen att bli klart med alla varor som kom in. Så ist ska jag få gå tidigare nån dag :) Helene som jag jobbar med och som är min handledare, hon är sååå snäll & go! :) Trivs mycket bra där!
I fredags kväll var jag och kollade på min lillebrors hockeymatch och inte så mycket mer. I lördags var jag med adam och tog det easy :) Då var det våran dag.. 2 år & 2 månader :D <3 Det känns som att vi träffades igår för jag är lika kär, men ändå känns det som jag kännt dig mycket längre än 2 år och två månader.. Jag vet precis vad du går för ;) hehe.
Igår gjorde vi inte heller så mycket, bara va liksom :) Så sov jag hos han inatt <3 fast jag sov med han i fredags och lördags också så klart ;)

Idag har jag vart i skolan som vanligt. Det var så hemskt att gå upp imorse! Alltid lika på måndagar.
Gjorde lerfigurer på bilden idag :P Tiden gick fort som vanligt på den lektionen, så det är tur att en sån lektion får vara sist ;P
Nu är det bara den här veckan och nästa vecka i skolan, sen är det höstloooov :D 5 skoldagar och 4 praktikdagar kvar asså! Tummen upp för det!

Hade tänkt att gått ut och gått men nu börjar det bli så mörkt å kallt så jag tar och gör lite sit-ups här inne i värmen istället. Sen ska jag ta en skönt dusch att tvätta mitt flottiga hår :P Och sen läsa lite. Ska vara klar nästa vecka med boken för då ska vi ha muntlig redovisning. Har kommit lite mer än halva nu = mycket kvar :/  Så nu måste jag verkligen lääääsa! Skärp till mig!

Igår kom jag på att jag inte har träning idag. Vi har bytt till tisdagar istället :) tur att jag kom på det igår, för jag skulle inte kommit på det idag för då skulle jag vart så inställd på att åka till träningen och då hade jag stått där helt själv och sett dum ut :P haha.

Å vet ni en sak! På min lillebrors idrott idag snodde nån hans levis byxor som han gillade så mycket. Så tog "den" hans kompis nya mobil för 5000 och skor. Och busskort och sånna grejer. Han tog sakerna i omklädningsrummet medans det var idrottslektion. Det var nån som hade sett den där killen som snodde sakerna, han kom inte härifrån. Va fan gör dom där?! Och varför i helvete kommer man till en skola man inte går på för att sno saker?! Sånna människor skulle jag kunna skjuta ett skott i huvet! Köp egna grejer, och om ni inte har råd ska ni fan inte ta andras saker för det! Och var han svensk då? Hmm, låt mig tänka.. NEJ!

Hejdå folk!


image24

Mycket längesen ;) Men lika kär! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0