Körlektion och gym.


Idag började jag dagen med en körlektion :) Det gick bra. Backar runt hörn nu. Det är lite krångligt, men det sätter väl sig som allt annat har gjort hittills hoppas jag. Men jag tänker nog inte backa runt hörn så ofta när jag får körkort :P Har inte planerat det iaf. hehe. Nästa gång ska jag gå igenom det igen och börja på något annat också :)
Känns som det börjar närma sig körkortet nu. hihi! För nu har jag till och med bokat uppkörning ^^ Men jag tänker inte säga när, det ska bli en riktigt överraskning! :D Så de så!

Nu sitter jag här och väntar på att Adam ska komma. Vi ska gymma.. Men han är så seg som vanligt ;) Och idag ska jag köpa gymkort! Som jag tänkt i nån vecka nu :/ Men idag blir det av, jag lovar! Vi ska ha våra gymdagar på onsdag och lördag :) Fast i nån vecka nu måste vi nog gyma på tisdagar istället för onsdagar, Adam ska nämligen träna fotboll fram till dom ska på nån cup. Men efter det blir det tisdag.. Det passar bättre :)

Jag är så trött :( Skulle behöva lägga mig jätte tidigt idag, men det kan man ju inte för det är ju Desperate housewives! ;D Så jag får vara trött en dag till, sen ska jag lägga mig tidigt. Eller nä, för imon är det Grey's så då kan jag inte heller lägga mig tidigt :P Men jag kan sova på dagen imon för jag ska inte göra nåt speciellt.

Igår på vår träning var Pilar tillbaka. Det var bra :) Men vi ska lägga ihop grupper nu :S Dom som har dansat ett år och längre ska vara i samma grupp. KUL?! NÄÄÄ! Man känner sig ganska kass när man är med nåra som har dansat i några år :/ Men men, det är bara bita ihop och fokusera på sig själv och göra sitt bästa. Försöka iaf :P



Lite fräscha bilder sen klassfesten kommer hääär! ;)



Många trodde Dahl va deckad, men jag känner henne och jag vet att hon inte var det.
Den sista som skulle decka är hon, i know it ;)

image17




Jag är rööööd :O Och Angi blir alltid lika bra på bild :)

image18



Angi & jag har övat på den där länge ;D

image19



Ohlala, tjejer! ;)

image20



Höhö, jag vet att Mimi är brunare än mig.. Vi kör ändå ;D

image21



Handbojor är en finulig uppfinning ;D haha

image22



Det var det!  Och fler klassfester blir det :D :D



Aloha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0