:(


Var på praktiken idag till kl tjugo över 12 bara. Då tog jag bussen in till stan och tandläkaren. Efter det skulle jag ju fixa nytt recept på p-piller, det var drop in och det var fullt. Så jag vet inte när jag får nåt nytt recept :/ Det kan dröja. Finns ju aldrig tid på den där jädrans ungdomsmottagningen, skit dåligt!

Åkte sedan hem och åt och sen tillbaka till stan för att fixa lite inför morgondagen :) Då äre feeest ;D Stina och Elinas fest! :) Det ska bli kul!
Grattis små gummor :D ni fyller IDAG! 20 ååååååår! fett naaajs asså ;)

Ikväll har jag varit ute och gått i DIMMAN :O Man såg typ bara 15 meter framför sig sen var det hel täckt av dimma.. Det var lite läskit. Och bilarna hade väl inte alls nån koll. Dom kunde ju knappast se något.
Efter promenaden gick jag hem till Ida :) Hon, Frida, Frida och Emilie hade lite för fest där ;) Dom skulle ut på slick. Shara Hotnights är ju där ikväll och jag tror det kommer vara äckligt med folk :P

Har inte varit på så bra humör idag :( Vart på värsta "vill-grina-humöret" efter jag kom hem från stan. Men sen när jag gått en promenad och jag var hos Ida så blev det bättre. Då tänkte jag inte lika mycket på allt som jag är så osäker på.

Nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig :) Ska upp på praktik imon ju. Hoppas dagen går fort! Jag ska ju träffa älskling en snabbis då :) Vi ska vara med varann fårn efter jag slutat till jag ska till festen :) Så ska vi sova med varann då också.
-Älskling, jag är rädd om dig. Det är därför jag reagerar som jag gör. Jag är sååå rädd så rädd för att bli sårad så det finns inte.


Gonatt! Det är en ny dag imorgon också.


chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0