En såndär skön dag.




Ojoj. Börjar redan bli trött, kanske är för att det mörkt ute och klockan är bara sju :O Snart blir det sådär att man inte få se så mycket dagsljus. När man vaknar och går upp till skolan är det mörkt och sen när man går hem från skolan, ja då är det också mörkt :/ usch! det gillar jag inte! Det är lite mysigare på vintern när snön har kommit för då lyser den upp lite iaf. Det är ju artonde vintern man kommer vara med om nu så lite van är man ju ;)


Idag hade vi lite sovmorgon, det va skönt. och vi slutade fem i halv 2 :)
Efter skolan har inte jag gjort nånting :) det är så skönt! eller, jo jag har pluggat svenska. Hade tänkt att gå ut och gå och sen sola. Men jag kände att det här äckliga höstvädret gjorde så jag ville stanna inne ist för för att gå ut och gå. Jag ska ju ändå gymma imon så det jämnar ut sig ;P Sola har jag inte heller gjort för det ska jag göra med adam imon efter jag har slutat :) han är ledig den fuskungen! Men vi hade ju längre sommarlov så ;)
Hade mina nya skor idag i skolan :P Det var jobbit att gå i dom. Inte så bra skol skor tror ja ;P haha.

Just ja, igår fick vi skolkortet :D haha! Det va kul! Det blev inte så dåligt som jag trodde. Inte för att jag tyckte jag blev bra på kortet, men det blev inte den där jätte hemska bilden som fotografen visade oss. Det var tur för alla i klassen typ blundade på den bilden :P hehe. Bilden dög ju iaf :)

Nu ska jag läsa min svenska deckare :P den ska vara utläst om två och en halv vecka och jag har inte ens kommit halvvägs fast jag haft den ett bra tag. Men nu ska det börjas läsa seriöst, det lovar jag :P
Sen blir det titta på Desperet Housewives sen sova :) Och så måste jag hinna ta en dusch nånstanns där imellan.


Tagga helgen! Elina & Stina 20år, fest fredag ;) Klassfest på lördag :) Måste ju vänja oss vid varandra till studenten :D


Jag längtar till imon när jag ska vara med älskling :D <33 Han är så goo!

image13




Nu äre kolsvart ute! :O bläää!


Aloha! :)

P.S. Jag har hittat en tatuering jag vill ha :)



image12

Fin va! :D

Kommentarer
Postat av: Kicki

den där har jag oxå funderat på att skaffa :)

2007-10-08 @ 20:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0