Tröttast!


Nu sitter jag här och håller på somnar, försökte plugga men det gick inte att läsa :/ ögonlocken bara föll ihop. det är inte bra med tanke på att jag har prov imon och jag har inte pluggat nåt innan :S jag som tog med böckerna hem förra veckan för att jag för en gång skull skulle plugga i tid, men så blev det såklart ändå att man sitter och försöker trycka in massa saker i huvet kvällen innan :P det är så typiskt. men jag har jobbat och haft mig så mycket så jag har ju egentligen inte haft tid :P så aaa..
Buddism prov är det förresten, för er som ville veta. fast det var det inte nån som ville ändå så :P


Idag i skolan hände det en liten grej :D haha fast en jävlit bra sak, tyckte jag! så jävla rätt. du satte dom på plats gumman ;) nu vet dom att vi, eller aa, framför allt att du inte ser upp till dom som dom tror att alla gör.
vill inte gå in på det just nu.. men ni skulle bara vilja veta :D det känndes bra efteråt! HAHA!
tror faktiskt ingen ser upp till er förutom ni själv. så synd små OMOGNA pojkar! wiihoow!


Imon är det skola och jobb som gäller. jobbar 17-21. hoppas det är lugnt så jag får sluta tidigare :)


älskling är bäst! <3





hejdå

/ Viktoria





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0