Pepparkakas bak!



Idag har vi vart hos pappa över dagen. somnade i soffan en stund där, gud så skönt! har inte fått sovit ut nånting i helgen :/
när vi kom hem därifrån la jag mig i sängen dirkekt och kollade på tv :P efter ungefär en timme fick jag nog med energi för att gå ner och baka pepparkakor med erik :) det va julmys! vi gjorde jättemånga smågrisar :P haha, det bara krylla av dom. Kolla!
image44


Imon är det måndag igen.. måndagar borde inte finnas! dom är hemska. så slutar jag kl 17 också :S men sen ska jag vara med älskling :) de gör saken lättare ;) kanske inte ens går på de där jäkla individuella valen imon, så dryyygt!


Nästa studentfest är den 20de på slick har jag hört. hoppas de är så och inte bara nåt påhitt. men om det är så.. TAGGA! :)




  image43 
Med lite mjöl i fejset får man mer pepparkaksbak känsla ;)



hejs! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0