Nyår imorgon!



Tänk att det blir 2008 .. i övermorgon.
Vårt studentår!


Imorgon är det nyårsafton. Den mest överskattade dagen på året tror jag :P allt ska vara så perfekt. men så brukar det väl aldrig bli! men låt det bli perfekt imon för mig och dom jag ska vara med :) det skulle vara super!
Men dagen börjar för mig med jobb, haha.. kanske inte så perfekt ;P men jobbar bara 12-15 så de är lugnt. man får tänka på lönen! :D
efter jobbet måste jag till köpis och köpa strumpbyxor och ett halsband, sen hem och duscha och göra klart mat och allt. alla människor ska komma vid halv 6 :)

Jag och älskling var på Willys idag och handlade maten tills imon. Vi ska äta potatisgratäng och fläskfilé, sallad och goda såser! :D så skulle anton stå för efterrätten :P


kläderna kommer iaf bli perfekt för mig imon ;D min nya klänning.

image52




Gott nytt år allihopa!


/ Viktoria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0