Lördags mys :)



Igår var det ju Idol final.. och rätt person vann! :) fast marie skulle gärna för mig ha kommit tvåa för det är oftast tvåorna de går bra för :P men men..

Idag har jag inte gjort speciellt mycket förutom att städa mitt rum väldigt noga så här innan jul :P så nu är det kliniskt rent! skönt. sen har jag bara latat mig och sovit lite. så var jag ner på tempo och köpte cheesedoodles ;) gott gott! ska hem till frida om ett tag och mysa med tjejerna och kolla på film :) dom flyttar ju imon, emilie och frida :( men jag tror dom kommer ha det bra i sälen.. kommer ju troligvis och hälsar på över nyår hos dom ;) hihi.

jag är sååå jäkla seeg idag :S undra om jag håller på bli sjuk.. nej tack! det vill jag inte bli såhär före jul. men det skulle ju vara så typiskt för jag är ju aldrig sjuk annars.

och förresten! jag fick jobbet på donken :D ;P så nu är det dags att tjärna lite kosing, äntligen! :D ska dit på tisdag på ett litet möte om hur det kommer gå till och sådär :) hehe. spännande tykcer jag.


jag läääängtar så till jullov :D bara 5 skoldagar kvar för oss ;D och tre praktik.

image40



byebye!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0