Det går bra nu..

kompis det går bra nu ;P haha.

Jag fick VG på mitt religonsprov (buddism) som jag inte hade pluggat till.. hur bra som helst om man heter Viktoria! :D det var bra!
vi gjorde fruksallad på handel idag. och åt glass och kex å kollade på film :D fast de blev inte så mycket filmkollande, mest ätande ;)
Äntligen var angelica tillbaka i skolan idag, då vart allt som vanligt igen :) har saknat dig i ungefär en vecka nu!
-du är ju så jävla rolig så det är inte sant! :D

Klassens fruktsallad :) Det är vindrovor, inte svarta oliver ;)

image49

Den va goood!



Efter skolan var det jobba som gällde. Har jämt ångest över att jobba men sen när man väl kommer dit så går det bra :) vilket är skönt! idag jobbade jag 17-21. det gick bra!
vet inte när jag ska jobba nästa gång, har inte fått tider men jag ska ringa chefen imon och fråga :) fler arbetstimmar = mer pengar, och pengar gillar vi :D !! hoppas jag slipper jobba torsdag-fredag, men det går nog att ordna. om jag säger att jag inte kan så slipper jag nog. dom verkar så snäll så, och det finns ofta andra som kan jobba :)

Imon slutar vi 11.15! men jag ska bara gå första lektionen eftersom jag inte kan redovisa på svenskan som vi ska göra andra lektionen. och om jag inte gör de får jag IG. därför är det bättre att vara sjuk. men asså 4 lektionstillfällen för att göra ett sånt arbete var faktiskt lite för lite :P men aja.
efter skolan måste jag sola! känner mig sådär äckligt blek! så är det ju utgång på torsdag och då ska jag ha klänning så man måste ju få lite färg! tagga torsdag :D


Idag skulle älskling ha sovit här, men han var tvungen att plugga + att han var lite sjuk.. så jag ska sova hos han imon istället :) myyyspyys <3


Sista dagen i skolan imon, sen är det jullov :D
5 dagar till julafton!


/ Viktoria ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0